A Canissi brand személyiségét, stílusát és alapjait mindig igyekeztünk a vásárlóink igényeihez igazítani és formálni. Hisszük, hogy a brandünk és a vásárlóink őszinte kapcsolatának és kommunikációjának köszönhetjük a sikereinket.
A három éves Canissi a férfi elegancia és a stílus szószólójaként ismert, amely természetesen ezután sem fog változni. Viszont úgy érezzük, hogy kötelességünk, és annál is inkább szívügyünk a nők igényeit is szem előtt tartani.
Sokszor halljuk, hogy minden sikeres férfi mögött ott áll egy nő. Mi ezt fordítva is megtapasztaljuk! Egyre öntudatosabb, céltudatosabb és magabiztosabb nőkkel találkozunk nap, mint nap. Akik számára nem csak az egyértelmű, hogy milyen céljaik és álmaik vannak, hanem konkrét elképzelésük és kifinomult ízlésük van a gardróbjukkal kapcsolatban is.
Szeretnénk nekik is adni és segíteni abban, hogy megtalálják és megvalósítsák magukat úgy, ahogyan azt ők megálmodták.

Hiszen a nők is formálják az üzleti világot és egyre nagyobb igény van a saját erejére ébredt nőkre. A Canissi első női kollekciója a szépség, az önbizalom, és a kitartó munka ihlette. Ruhákba csomagolt álmok, amelyek az erős víziókat kereső és irányt mutató nők igényeit foglalja magába.

Mindazoknak szól, akik számára a nőiesség megélése, a siker és az üzleti világban való jártasság kéz a kézben járnak és nem zárják ki egymást.
A Canissi élén is egy olyan nő áll Kanizsai Szilvia személyében, aki nem fél nagyot álmodni, hisz a kitartó munkában, és abban, hogy a nők is képesek hegyeket mozgatni. Tűsarokban is.
